Je spousta projektů propagující Krušné hory a Podkrušnohoří.
Ať už to jsou tyto stránky, skvěle zpracovné stránky www.krusnohoci.net , Znovuobjevené Krušnohoří či různá občanská sdružení jenž zdůrazňují krásy Krušných hor či bojují proti megalomanské výstavbě větrníků
A spíše je prezentace nebo obhajoba současného stavu hor nějakou tu kačku stojí, čas do propagace či záchrany Krušných hor jenž investují je neměřitelný.
Pak se z čista jasna objeví firma, která už za tři týdny od svého vzniku má od Ústeckého kraje, v čele s bývalou vychovatelkou, v současnosti paní hejtmankou Vaňhovou, zakázku za 30 milionů korun na propagaci rekultivovaných míst po těžbě uhlí.
Notabene firmě, kterou v oboru reklamy a propagace nikdo nezná.
REMA Media má za téměř 30 milionů vyrobit webové stránky s mapovými vrstvami a 3D modely, vytisknout 30 tisíc letáků a zajistit promítání propagačních spotů na LED obrazovkách.
Ano je to ten samý kraj, který přes tyto peníze chce „zvýšit podíl trvale udržitelného cestovního ruchu“ a pak mu nedělá problém schvalovat desítky větrných elektráren.
Schizofrenie Ústeckého kraje v čele s bývalou vychovatelkou, v soušasnosti paní hejtmankou Vaňhovou by byla k pousmání. Kdyby ovšem netrpěly jak hory tak hlavně místní obyvatelé.
Krajský úřad a firma REMA Media objevily v Krušných horách zlatý důl.
P.S. Tyto stránky nemají z propagace Krušných hor ani korunu, spíše naopak, jejich majitele to stojí nemalý peníz.